Loading...

תוסף וורדפרס DuracellTomi’s Google

מנהל התגים של Google (GTM) הוא הכלי החינמי של Google, המאפשר לכל אחד לנהל ולפרוס תגים ותגיות שיווקיות וכן קטעי קוד אחרים
באמצעות ממשק אינטרנט אינטואיטיבי. למידע נוסף על כלי זה, בקר באתר הרשמי .

תוסף זה מציב את קטעי הקוד של ה- GTM על גבי אתר האינטרנט שלך, כך שאין צורך להוסיף זאת באופן ידני.
כמויות מרובות נתמכים גם!

תוסף משלים את הגדרת GTM ידי דחיפת נתונים meta הדף ומידע המשתמש לתוך שכבת הנתונים שנקרא.
דפי העזרה הרשמיים של Google כוללים פרטים נוספים על שכבת הנתונים .

חלקים מסוימים של plugin דורשים PHP 5.3 חדש יותר.
PHP 5.4 או חדש מומלץ.

שים לב PHP 5.x מתקרב לסיום מחזור החיים שלה ולכן מומלץ לשדרג. אם אינך בטוח איזו גירסה אתה משתמש, פנה
לספק האירוח שלך לקבלת תמיכה.

מיקום קוד

קוד ה- GTM המקורי מחולק לשני חלקים: החלק הראשון הוא קטע קוד JavaScript שנוסף <head>
לקטע של כל דף באתר. חלק זה הוא קריטי כדי לאפשר את כל התכונות של GTM, ותוסף זה עוזר למקם את החלק הזה
בצורה נכונה באתר שלך. החלק השני הוא קטע iframe שפועל ככישלון / השבת כאשר המשתמשים צריכים להשבית את JavaScript.
Google ממליצה – להשגת הביצועים הטובים ביותר – למקם קטע קוד זה ישירות אחרי<body>תג הפתיחה בכל דף.
אם כי לא אידיאלי, זה יעבוד כאשר הניח נמוך בקוד. תוסף זה מספק אפשרות מיקום קוד עבור קטע הקוד השני.
באופן עקבי, וורדפרס אינה מציעה פתרון ישר קדימה כדי להשיג זאת, אך יניב פרידנסון הראה לי פתרון
זה עובד עם רוב הנושאים ללא שינוי:

http://www.affectivia.com/blog/placing-the-google-tag-manager-in-wordpress-after-the-body-tag/

הוספתי את הפתרון הזה לתוסף, כרגע כאפשרות ניסיונית.

אתרים המשתמשים במסגרת Genesis צריכים לבחור באפשרות “התאמה אישית”. עם זאת, לא נדרש שינוי נושא עבור נושא זה
, קוד המכל של מנהל התגים של Google יתווסף באופן אוטומטי.

נתונים בסיסיים כלולים

  • פוסט / כותרות עמודים
  • תאריך / תאריך עמודים
  • שמות של קטגוריות / פוסטים
  • פוסט / שם תג הדף
  • פוסט / מזהה מחבר הדף ושמות
  • מזהה פוסט / דף
  • פוסט
  • לספור לכתוב בדף הנוכחי + בקטגוריה הנוכחית / תג / טקסונומיה
  • מחובר למערכת
  • מחובר לתפקיד המשתמש
  • מזהה משתמש מחובר (כדי לעקוב אחר התנהגות מכשירים צולבים ב- Google Analytics)
  • כתובת דוא”ל של משתמש מחובר (כדי לציית לתנאים ולהגבלות של GTM לא מעבירים זאת לתגי Google)
  • נתוני חיפוש באתר
  • שם האתר וה- id (עבור מופעי multisite של WordPress)

נתוני דפדפן / מערכת הפעלה / נתונים

(ביטא)

  • נתוני דפדפן (שם, גרסה, מנוע)
  • נתוני מערכת ההפעלה (שם, גרסה)
  • נתוני התקן (סוג, יצרן, דגם)

הנתונים מסופקים באמצעות הספרייה WhatBrowser: http://whichbrowser.net/

נתוני מזג אוויר

(ביטא)

לדחוף נתונים על תנאי מזג האוויר הנוכחיים של המשתמשים לתוך dataLayer. ניתן להשתמש בו כדי ליצור
רשימות של קהלים / שיווק מחדש בפלטפורמות של מזג אוויר , ומאפשר פילוח משתמשים בפתרונות ניתוח האינטרנט שלך:

  • קטגוריית מזג האוויר (עננים, גשם, שלג וכו ‘)
  • תיאור מזג האוויר: נתונים מפורטים יותר
  • טמפרטורה צלזיוס או פרנהייט
  • לחץ אוויר
  • מהירות הרוח ומעלות

נתוני מזג האוויר נשאלים ממפת מזג האוויר הפתוחה. בהתאם לתעבורת האתרים שלך, ייתכן שיחולו עמלות נוספות:
http://openweathermap.org/price

מפתח API (ללא תשלום) מ OpenWeatherMap נדרש לתכונה זו כדי לעבוד.

freegeoip.net משמש כדי לקבוע את המיקום של המבקר באתר.

אירועי מדיה

(נִסיוֹנִי)

עקוב אחר האינטראקציה של המשתמשים עם כל מדיה מוטבעת:

  • יוטיוב
  • וימאו
  • קול

אירועים DataLayer ניתן לבחור לירות על עומס נגן המדיה, התקשורת מתבצעת, מושהה / עצר אופציונלי כאשר
המשתמש מגיע 10, 20, 30, …, 90, 100% של משך התקשורת.

המעקב נתמך עבור מדיה מוטבע באמצעות תכונה מובנית oEmbed של וורדפרס כמו גם רוב plugins מדיה אחרים
להעתיק / להדביק קודים. שחקנים שהוזרקו לאתר לאחר טעינת הדף אינם נתמכים בשלב זה.

גלול מעקב

תגים אש מבוסס על איך המבקר מגלגל מלמעלה למטה לתחתית הדף.
דוגמה תהיה להפריד “הקוראים” (המבלים כמות מסוימת של זמן בדף) מ “scrollers”
(אשר רק לגלול בתוך שניות). תוכל להשתמש באירועים אלה כדי להפעיל תגים של Analytics ו / או תגים של שיווק מחדש / המרה
(עבור המרות מיקרו).

מעקב אחר גלילה מבוסס על הפתרון שנוצר במקור על ידי

  • ניק מיכאילובסקי
  • תומאס בקדל
  • אבינאש קאושיק
  • יוסט דה ואלק
  • אייבינד סאביו
  • ג ‘סטין קטרוני

סקריפט מקורי:
http://cutroni.com/blog/2012/02/21/advanced-content-tracking-with-google-analytics-part-1/

שיווק מחדש של GOOGLE ADWORDS

מנהל התגים של Google עבור WordPress יכול להוסיף כל משתנה נתוני נתונים לרשימת פרמטרים מותאמים אישית לשיווק מחדש של AdWords.
כך תוכל לבנות רשימות שיווק מחדש מתוחכמות.

רשימה שחורה & מנהל תגים רשימת תגים ומשתנים

כדי להגדיל את אבטחת האתר, יש לך את האפשרות תגים לבן / שחור / משתנים.
באפשרותך למנוע תגים ספציפיים מפני ירי או שימוש בסוגי משתנים מסוימים ללא קשר להגדרת ה- GTM.

אם חשבון Google המשויך לחשבון ה- GTM שלך נפרץ, תוקף יוכל
לבצע בקלות תוכנות זדוניות באתר שלך מבלי לגשת לקוד שלו בשרת המארח שלך. על ידי הוספת תגי HTML מותאמים אישית
ו / או משתני JavaScript מותאמים אישית, באפשרותך לאבטח את המכל של מנהל התגים.

אינטגרציות

מנהל התגים של Google עבור WordPress משתלב עם מספר יישומי פלאגין פופולריים.אינטגרציה נוספת לבוא!

  • טופס יצירת קשר 7: אש אירוע עם הגשת טופס מוצלח
  • WooCommerce:
    • מסחר אלקטרוני קלאסי:
      • אש אירוע כאשר המבקרים להוסיף מוצרים לעגלה שלהם
      • ללכוד נתוני טרנזקציות שיועברו לפלטפורמות המודעות ו / או ל- Analytics שלך
      • ללכוד פרמטרים של שיווק מחדש נדרשים עבור שיווק מחדש דינמי של Google AdWords
    • מסחר אלקטרוני משופר (ביטא):
      • יישום של מסחר אלקטרוני משופר
      • אינו תומך בקידום מכירות מאחר של- WooCommerce אין תכונה כזו (עדיין)
      • לא תומך בהחזרים כספיים
תוסף וורדפרס DuracellTomi's Google תוסף וורדפרס DuracellTomi&#8217;s Google 34543
להורדת התוסף
2018-05-14T12:28:02+00:00
יצירת קשר
close slider